BIBLIOGRAFIA.ro

Prima pagina    Adauga    Cautare avansata    Recenzii    Contact   

 
Rezultatele 0 - 4 din 4
Articol: Economic Crisis, its Prospects and ChallengesTitlu: Economic Crisis, its Prospects and Challenges
Autori: Radulescu, M.
Domeniu: Economie
An aparitie: 2009
Revista/Publicatie: Analele Stiintifice ale Universitatii "Alexandru Ioan Cuza" Iasi. Stiinte economice
URL: anale.feaa.uaic.ro/anale/resurse/38_E07_Radulescu.pdf
Cuvinte cheie: criza economica, criza financiara, criza mondiala, dezechilbru economic, echilibru economic, economie mondiala, teorii economice

Mai mult
Teza de doctorat: Functionalitatea pietelor romanesti in perspectiva integrarii economice europeneTitlu: Functionalitatea pietelor romanesti in perspectiva integrarii economice europene
Autori: Miletta-Cristina, M.
Domeniu: Economie
An sustinere: 2009
Institutie: ASE Bucuresti
Coordonator: Prof. dr. Angela Rogojanu
URL: www.biblioteca.ase.ro/resurse/resurse_electronice/teza_capitole.php?tid=1490&qs=
Cuvinte cheie: economie de piata, economii in tranzitie, piete emergente, piete functionale, economie de piata functionala, integrare europeana, integrare economica, bursa de marfuri, bursa de valori, uniunea europeana, teorii economice, teorie economica

Mai mult
Articol: Trends of the Contagion Risk in Sovereign Spreads for Emerging European CountriesTitlu: Trends of the Contagion Risk in Sovereign Spreads for Emerging European Countries
Autori: Dedu, V., Mihai, I., Neagu, F.
Domeniu: Economie
An aparitie: 2010
Revista/Publicatie: Romanian Journal of Economic Forecasting
URL: www.ipe.ro/rjef/rjef2_10/rjef2_10_17.pdf
Cuvinte cheie: risc economic, piete emergente, clustering, macroeconomie, teorii economice

Mai mult
Articol: Relationship Marketing - A New Paradigm in Marketing Theory and PracticeTitlu: Relationship Marketing - A New Paradigm in Marketing Theory and Practice
Autori: Maxim, A.
Domeniu: Economie
An aparitie: 2009
Revista/Publicatie: Analele Stiintifice ale Universitatii "Alexandru Ioan Cuza" Iasi. Stiinte economice
URL: anale.feaa.uaic.ro/anale/resurse/23_M04_MaximA.pdf
Cuvinte cheie: marketing, teorii economice, marketing relational

Mai mult

Va recomandam

mortalitate cardiovasculara scitia minor siguranta pacientului persoane cu nevoi speciale model economic regional insulinoame pancreatice gargarita arderea combustibililor dealul lui stan politica si strategie comerciala pluviodenudare date de tip cromozom pensie publica deficit imun universitate harta regionala economia turismului muzica contemporana cristalografie deonotologie profesionala universitatea din suceava prognoze economice strategia de la lisabona embriogeneza somatica 1877-1878 statiunea pomicola voinesti economie balcanica unde electromagnetice marea mediterana psihologia stresului companii mici si mijlocii eletroctehnica muzeului national brukenthal banca europeana de investitii meteoda naratiunii convertor colonii sociale familia romanescu reabilitare simulari manageriale carpatii romanesti radon prunisor parinti helianthus annuus energie electromagnetica folclor cetatea dacica de la ardeu sindrom demorsier starea de sanatate oxacillinaza stiinta cunoasterii publicitate online cauze de deces aroxid de sodiu citogenetica prioritizare masini cu comanda numerica poluarea apelor plante protejate

Termeni si conditii | Despre Bibliografia.ro
© Bibliografia.ro 2009